ISDN Fritz!X pro SuSE 7.2 pořád nefunguje

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Středa Březen 6 07:35:45 CET 2002

Ahoj,
tak jsem si naschvál přinesl SuSE 7.2, zformátoval HDD a nainstaloval
standardní verzi s kacelářským balíkem.

Řídil jsem se podle http://ivop.regionet.cz/www/howto/fritz/ a zkoušel jsem
i vlastní experimenty, ale pořád nic :'-(((

Pomůžete mi někdo prosím ?

Do přílohy dávám hlášení, které umím zachytit, ale nevím, zda se v nich
neděje něco nekalého. Koukně te se prosím někdo na ně a poraďte mi, co mám
opravi, aby mi to už konečně fungovalo.

Vše je v souboru v příloze "zachyceno.zip"

var_log_messages.txt (obsah var/log/messages)
dmesg.txt (dmesg > dmesg.txt)
lsmod.txt (lsmod > lsmod.txt)
pppd.txt (pppd call isdn/tiscali > pppd.txt)
config (a tohle je originální config ze SuSE proc/config.gz)

Proč to pořád nefunguje ?

Děkuji mockrát Petr Novák

PS: Odpoledne si měním ten email.