Re: ISDN Fritz!X pro SuSE 7.2 pořád nefunguje

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Středa Březen 6 08:26:05 CET 2002

On Wed, 6 Mar 2002 SuSE.Linux na seznam.cz wrote:
> Ahoj,
> tak jsem si naschvál přinesl SuSE 7.2, zformátoval HDD a nainstaloval
> standardní verzi s kacelářským balíkem.
> Řídil jsem se podle http://ivop.regionet.cz/www/howto/fritz/ a zkoušel jsem
> i vlastní experimenty, ale pořád nic :'-(((
> Do přílohy dávám hlášení, které umím zachytit, ale nevím, zda se v nich
> neděje něco nekalého. Koukně te se prosím někdo na ně a poraďte mi, co mám
> opravi, aby mi to už konečně fungovalo.
Ve var_log_messages.txt mate vypsano, ze USB sice naslo zarizeni,
ale zadny ovladac nezna tuto kombinaci vendor/product 0x57c/0x2800.
Uz to tady v konferenci bylo probirano - cestou upravy zdrojovych textu
tech ovladacu.
Ted se koukam na ten odkaz, ktery mate uveden v dotazu - spustil jste ten
skript, ktery je az na druhe strane ?
Na jeho zacatku je totiz ta uprava zdrojovych textu.
Asi by to chtelo popsat trochu presneji, co jste jiz udelal.

                             Karel Dudasek