apache

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Březen 6 13:37:54 CET 2002

On St, 2002-03-06 at 13:39, Milan Vobecký wrote:
> Zdravim,
> mam jeden problem. Na brane mam presmerovany port 80 na adresu vnitrni sitě a na ni mi bezi apache. Na DNS serveru , ktery mam u providera mam korektny DNS zaznam na adresu brany. No a problem je, že mi to nechce fungovat.
> Nemel by nekdo nejaky napad?

To chce asi vyzkouset, co vlastne (= ktera cast) nechce fungovat.

1. nefunguje to DNS => lidi se nenapojuji k vam
2. je spatne (jakkoliv) to presmerovani na brane
   (cim ho delate ? redir, iptables, ...);
   s jakou zpatecni IP adresou ty pakety na
   vnitrni apache cestuji
3. nebezi ten vnitrni apache
4. bezi, ale nechce odpovedet (jeho logy)
5. bezi, odpovida, ale pakety zpatky neprojdou
   (=> firewall na brane)

Az zjistite, ktery kousek zlobi (nezavisle vyzkouset),
je mozne jit do detailu uz jen v te problemove casti.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz