linuxovy server na Pentiu 4 zkusenosti ?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Březen 6 17:30:50 CET 2002

Slysel jsem, ze Pentium 4 ma tuto uzasnou vlastnost -- poddimenzovane
chlazeni a pekelne rychlou tepelnou pojistku. Takze pokud ho nasadite jako
aplikacni server, ktery bude neustale 100% vytezovat CPU, tak se po urcite
dobe sepne ta pojistka a rychlost bude klidne polovicni :-((

--
Honza Houstek