Grafika pro AMD kg-III 400 MHz

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Březen 6 19:51:58 CET 2002

On Tue, Mar 05, 2002 at 05:38:03PM +0100, Radek Vybiral wrote:

> Taky me to zajimalo...
>
> Spravne je za c) pochopitelne :)
>
> Grafika se da sehnat, MX400 na PCI, prijde to asi cca na 2600 bez DPH.
  Diky za info. MX400 by asi byla nejlepsi, ale obetovat >3kKc do historie
no nevim, na druhou stranu to neni tolik ve srovnani s TNT2 (novou) ale
mozna spolehlivejsi nez bazarova voodoo3.
  Proto me spise zajimalo jestli to ma smysl pro tento procesor a na kolik si
pomuzu, pokud bude rozdil zanedbatelny (a divX se treba budou trhat stejne),
tak nemusim utapet penizky za MX. Stoji to tedy pro ten stroj za to?

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz