tzv. capability (Was: Sudo - po update prestal akceptovat \,)

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Středa Březen 6 22:48:32 CET 2002

Pavel Kankovsky wrote:

> To sice mozna ano (ono jak kde), ale pokud je na tom pocitaci nejaky dalsi
> uzivatel, ktery tenhle program pouziva, tak asi nebude mit radost z toho,
> ze mu ho rozbiju nebo do nej dokonce nasadim trojskeho kone.

To je mi samozrejme jasny, ja reagoval na suid && zapis pro svet:

To vyjde nastejno jako ne-suid && zapis pro svet.

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people