Install_Windoze

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Středa Březen 6 22:58:03 CET 2002

sparkhawk wrote:

> Diky za info. Problem mozna ale bude v tom, ze nevim, jak se dela
> boot_diskete. Mam RH + Gnone, a jelikoz jsem byl vzdy klikaci z Windoze
> (tak to nejak neumim najit). THX

Ja jsem na to boot disketu vubec nepotreboval. Linuxovy boot manager
mam nainstalovany na /dev/hda2, kterazto je aktivni. Po reinstalaci
Windows (na /dev/hda1) se prepsal MBR - nastavil aktivni /dev/hda1.
Takze jsem aktivni partition po instalaci prenastavil Windowsim fdiskem
zpet a bootoju jako predtim.

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people