News ticker

Ladislav Strojil Ladislav.Strojil na seznam.cz
Čtvrtek Březen 7 09:03:00 CET 2002

BzF wrote:

> taky,

> Na rootu v nektere softwarove sklizni byl odkaz na %subj% - plugin
> do gkrellm-u a u toho byla i adresa pro rss nebo rdf na root.cz

Dekuji za odpoved, uz jsem dostal mail od Michala Krause, ve kterem pise, ze
se jedna o
http://root.cz/rss/
Nicmene mam nainstalovany KNewsTicker z KDE3.0rc1 a on proste - no, rekneme,
ze nefunguje tak uplne, jak by mel. :-))

Casem to vyzkousim a dam vedet, jak na tom KDE3.0 je.

Diky,
Lada

--
Ladislav Strojil