linuxovy server na Pentiu 4 zkusenosti ?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Březen 7 10:38:27 CET 2002

Zdravim,

> To chlazeni je prave zakladni problem. Kdyz mi u PIII odejde chladic, tak se
> system vypne, procesor bude trosku nesvuj, ale vymenim chladic a jedu dal.
> Kdyz se mi to same stane u AMD, tak mi krom procesoru muze odejit i deska
> ....  (kdo videl obrazky ohorele patice Socket A z tomshardware, vi o cem
> mluvim).

Nepamatuji se, ze by mi nekdy pretizeni serveru nebo hardwarova zavada
zpusobily sundani celeho chladice :-)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"In accord to UNIX philosophy, PERL gives you enough rope to hang yourself." -- Larry Wall