SAMBA bez serveru

Bohdan Milar milar na tyflocentrum-ol.cz
Čtvrtek Březen 7 11:00:38 CET 2002

On Wed 6. March 2002 14:52, you wrote:
> [...]
Linux

> Medzi Win serverom a workstation (obecne) nie je rozdiel. Aj workstation
> moze poskytovat prostriedky (disky, tlaciarne) ostatnym staniciam, cize je
> svojim sposobom tiez server (file server, print server).

Diky za vysvetleni. Ja te M$ "sitove" patechnologii porad nerozumim. TCP/IP
je mi jasna, ale ten paskvil.

> Skuste pohladat na Google softver LinNighbourhood. Ja to pouzivam na
> pristup na vsetky pocitace v sieti. Dokonca aj na iny UNIX ;-)

Dekuji mnohokrat, uz mapuji Windoze v siti.

Na Lisa/Relisa (pouzivam KDE) se taky zkusim podivat.

S pozdravem
		Bohdan Milar