tar & zachovani atributu souboru

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Březen 7 11:13:50 CET 2002

On 07/03/2002, Ing. Martin Homola wrote:

> Diky, ale nefunguje mi to. Pokud jsem root, zmeni vlastnika na
> root/root, pokud neko jiny, zmeni to adekvatne uzivateli.  Mate nekdo
> nejake jine navrhy?

Prepinac p zachovava pouze prava, pro zachovani vlastnika musite jeste
pridat --same-owner a samozrejme byt rootem. Dohromady tedy asi takto:

tar xzpf soubor.tar.gz --same-owner

Jinak najit to je otazka nahlednuti do man tar a vyhledani slov
permissions a owner.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka