Cim nahradit dosove prostredi Texu

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 7 12:45:39 CET 2002

Jinak existuji i takova menu jako Olsakovo MNU. Z hlavy me napada jen
texshell, ale bude jich urcite vic. Prada, nevim o nikom, kdo by to
pouzival.

> To bych bral, ale jako nejkrajnejsi moznost. Z meho pohledu Emacs silne
> odporuje unixove filozofii - neni to maly, jednoucelovy program, ale
> vseobjimajici obluda.

No, ona zadna filosofie ve svete IT moc nefunguje. Takova ta UNIXova
pohadka o malych jednoduchych spolupracujicich programech se moc dobre
posloucha, ale nekdy i ta vseobjimajici obluda ma sve opodstatneni. Proste
pripad od pripadu.

Jen nevim, jestli zrovna textovy editor je ten pripad :-))

-- Honza Houstek