problem s pripojenim k Internetu.

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Čtvrtek Březen 7 16:15:54 CET 2002

> Dobry den,
> mam externi modem
> kdyz se pripojuju k providerovi, tak se spojeni navaze ale ani se nepreda
> vzdalena a lokalni ip adresa a spadne to.
> modem pod windows funguje bez problemu (provider je stejny)
> navic v linuxu se pomoci programu wvdial nekdy spoji a spojeni funguje a
> drzi (ale nekdy se nespoji, i kdyz nic nemenim, to je pro me taky zahada)

no ja nevim, s tim spojovanim/nespojovanim bych to klidne svedl na
superkvalitni sluzby jiste spolecnosti, jejiz jmeno je lepe
nevyslovovat... ja osobne se nekdy pripojim treba az na dvacaty (!)
pokus, nekdy hned na prvni (ale to opravdu malokdy...). pisete, ze se
vam to uz nekdy spojilo - to znamena, ze modem *je schopny* komunikace.

ja vim, ze jsem vubec neporadil :-), ale podle me v tom proste zadny
problem nebude... obcas to jde a obcas zase ne. co se da delat... :-/

s pozdravem

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: www.stratosfera.cz ::]
[:: www.freemejl.cz ::]

email ::  hrouzek na stratosfera.cz
xchat ::  d.f.h (www.xko.cz)
icq   ::  77845458 (d_f_h)
www   ::  www.taverna.cz

[:: dj pavel zima a savle mece sound system ::]