ISDN Fritz!X pro SuSE 7.2 pořád nefunguje

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Čtvrtek Březen 7 16:33:29 CET 2002

On Čt, 2002-03-07 at 15:31, n_petr na seznam.cz wrote:
> Tak jsem zatuhl opět dál při kompilaci :-(
>
> Tady je "make all 2>&1 | tee log"
>
> (cd src.sys; make clean)
> make[1]: Entering directory `/home/fritz/src.sys'
> rm -f *.o *.C
> make[1]: Leaving directory `/home/fritz/src.sys'
> (cd src.sys; make)
> make[1]: Entering directory `/home/fritz/src.sys'
> sed -f patches kcapi.c > kcapi.C
> cc -DEXPORT_SYMTAB -DMODULE -D__KERNEL__ -I/usr/src/linux/include -Wall -Wst
> rict-prototypes  -pipe -O2 -fomit-frame-pointer -fno-strict-aliasing -march=
> i586 -xc   -c -o kcapi.o kcapi.C
> [...]

Jo, tak nejak to pokracovalo ... (uz je to pres mesic, nejsem si uplne
jisty). Tam jsem nasel dalsi fintu. Taky jsem totiz nenasel
modversions.h, ale zdalo se mi, ze neni potreba. Pomohlo zmenit
-DEXPORT_SYMTAB na neco jineho ... moment, ted tu mam vedle bezici SuSE
jo, v souboru /usr/src/linux/include/linux/module.h je tohle:

# if !defined(MODVERSIONS) && defined(EXPORT_SYMTAB)
#   define _set_ver(sym) sym
#   include <linux/modversions.h>
# endif

I kdyz v tehle verzi tam <linux/modversions.h> je, ale to je 7.3 (a asi
tedy i jiny kernel).

Kouknete se, co tam mate vy, ale zkuste 1) vyhodit EXPORT_SYMTAB
anebo b) pridat MODVERSIONS (tedy -DMODVERSIONS) do toho Makefile,
tentokrat tedy ale v src.sys.

A mam pocit, ze tohle byl posledni zadrhel.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na jlabs.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz