Spusteni programu v X

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Čtvrtek Březen 7 16:57:27 CET 2002

> Jsem v programovani po Linuxem zacatecnik, tak mam mozna jednoduchy,
> ale pro me neresitelny problem. Potrebuji z programu beziciho v Xech
> spustit dalsi program, a jeho standartni vystup presmerovat do
> souboru nebo nekam do bufferu. Uz jsem zvladl spusteni xtermu a v nem
> ten muj program. Probehne vypis na terminal (jedna se o kompilator) a
> xterm se uzavre (funkce - fork, execvp). Nyni potrebuji zachytit do
> bufferu ten vypis. Presmerovani z shellu ">soubor.lst" nebezi a
> zrejme to tak i mam byt, takze na to bude asi jiny figl. Poradte mi,
> prosim. Dekuji.

Ja teda neprogramuju, ale prijde mi divny ze chcete poustet program ( jak to
tak vypada tak konzolovy), u nehoz si budete smerovat vystup jinam, v xtermu.
Ja jsem zil v predstave, ze pokud po tom programu nic interaktivne nechci,
tak muze bezet mimo Xka. Teda pokud to je konzolovej prg.

--
S pozdravem

Kebert Martin <mkebert na seznam.cz>