Pomaly pop3 pristup

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Březen 7 19:04:33 CET 2002

On Wed, Mar 06, 2002 at 06:19:41PM +0100, Miroslav Kolombo wrote:

> To ja mam prakticky identicky problem ....
> Jen je na me prilis malo polopaticke, co mam vlastne udelat.
>
> Server RH 7.2, stanice W95,98,2000 ....
>
> Co presne mam kam napsat?
  Co treba pridat reverzni zaznamy do DNS? V pripade binda se podivej do jeho
konfigurace kde ma zone soubory, napr. ve /var/named a do zony pro dany rozsah
IP adres pripis ve stejnem duchu jako ostatni radky radek s IP adresou
a jmenem. V pripade djbdns je postup obdobny, akorat konfigurace je v jinem
adresari ( treba /etc/tinydns/root) a vypada uplne jinak, mohou tam byt nejake
zone* soubory a jeden jmenem data. Pridej reverz do zone, echo zone* > data;
make; svc -t /services/tinydns a je to.
  Je to dostatecne polopatisticke? Jestli ne, tak na cr.yp.to je perfektni
howto pro djbdns, pro bind nevim, ale urcite neco existuje.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz