Re: Mozilla Mplayer ???

pavel kysilka kysilka.pavel na seznam.cz
Čtvrtek Březen 7 22:26:01 CET 2002

Dne 7. březen 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> Chtel jsem se zeptat, zda se da, a jak se da nastavit aby mozilla pustila
> mplayer , kdyz je na www strance video (avi,asf,mpeg)???
> Zkousel jsem nakonfigurovat mine types, ale mozilla se pokousi stale
> prehrat to video cez plugin.
> 					dekuji
>
>                                                               Tokos Mario, MTi

zdravim,
ted jsem to testoval na jedny sajte a chodi to a dobre.
dejte download nejakeho videa, da vam to volbu otevrit nebo ulozit na
disk.
dejte advanced
a cestu k spoustecimu programu dejte plnou cestu k mplayeru
/usr/local/bin/./mplayer   a pripadne pridat parametry mplayeru
(samotne napsani mplayer nestaci). Takhle mi chodi automaticke
otevirani pdf(/usr/bin/./xpdf).

zatim
pavel 'goldenfish' kysilka

Hledani lidi a jejich e-mailu: http://www.lide.cz