Cim nahradit dosove prostredi Texu

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Březen 8 09:19:12 CET 2002

Dobry den,

On Thu, Mar 07, 2002 at 10:06:06AM +0100, Zdeněk Böhm wrote:

> No pokud by se mne to podarilo rozchodit takto, nebylo by to vyubec spatne.
> Vyzkousim jako moznost cislo 1.

> Ja mel dodneska pocit, ze Lyx je neco jako wysiwyg nadstavba nad Texem. V
> kazdym pripade nehledam neco, co bude psat za me texovsky zdrojak, ale neco,
> co me zpohodlni "vyvojovy" cyklus - napsat, prelozit, opravit, prelozit,
> prohlidnout, napsat...

<Advertisement>
Prominte, ale tohle presne vsechno LyX resi taky... Vsechno
najdete perfektne prehledne v menu a jeste se to da ovladat
klavesovyma zkratkama (napr. Ctrl+d je nejen preklad, ale taky
spusteni xdvi, Ctrl+p je tisk...), umi vkladat pevnou mezeru (~)
jako Ctrl+Space, \dots jako Alt+'.', ma matematicky rezim pro sazbu
rovnic a dokonce je dokaze zobrazit... Me tedy LyX vyhovuje a
navrhoval bych prehodit poradi a vyzkouset ho jako prvni. Myslim,
ze nebudete litovat...
Jedine, co mi tam chybelo, bylo \dotfill, ale to se da dopsat v
TeX rezimu primo makrem...
</Advertisement>

> S pozdravem Zdenek Bohm

Zdravi