Linux expo?

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Ptek Bezen 8 09:30:58 CET 2002

Většinou na takovéto příspěvky nereaguji, ale když už Pavel vyjádřil
podobný názor, jako mám já, tak mi to nedá a odpovím taky (třeba si
autor a jemu podobní uvědomí, že Pavel není jediný člověk, který si toto
myslí).

On Fri, Mar 08, 2002 at 08:46:29AM +0100, Pavel Janík wrote:

>    From: "PERPETUM" <info na perpetum.cz>
>    Date: Thu, 7 Mar 2002 22:16:23 +0100
>
>    > cenu na ni vubec chodit? Mam jeste v pameti tu 'traparnu' na letosnim
>    > Invexu :-(
>
> tudíž víte, co bylo špatné? A jak by to tedy mělo vypadat? Znamená to, že
> tento rok obětujete svůj čas a organizátorům pomůžete? Nebo se jedná pouze
> o "trapárnu" z Vaší strany?

Přesně tak. Já nepochopím, jak někdo může napsat něco takového. Pokud se
mi to nelíbilo, tak (pokud nemám čas na spoluorganizování) aspoň napíšu
nějakou konstruktivní kritiku (nebo nic, pokud nemám čas ani na toto) a
ne tohle. Napsat, že to byla 'trapárna' je IMNSHO velice vulgární vůči
těm, kteří obětovali svůj čas a alespoň se o něco pokusili.

> Pavel Janík

S rozhořčeným pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Linux hackers are funny people: They count the time in patchlevels."
       -- Martin Josefsson

Dal informace o konferenci Linux