Cim nahradit dosove prostredi Texu

Pátek Březen 8 09:31:01 CET 2002

Tomáš Vondra píše:
>    Osobne pisu v podstate jenom matematicky dokumenty, takze (4) a (5)
> jsem zatim nepotreboval. Jedina "konfigurace" kterou jsem udelal byla
> kompilace SRPM, instalace RPM a potom nastaveni v moznostech "cslatex"
> namisto "latex" a nakonec nastaveni zalamovani textu. Tot vse.
	Nevím, jestli je to dostatečně známo, ale když si dokument v prvním
řádku označkujete
%&cslatex
můžete na něj pustit tex pod jakýmkoliv názvem (u mě dokonce i initex),
a stejně si binárka natáhne správný formát. Můžete pak využívat i implicitní
pravidla, která používá make,
make a.dvi
by vám zdroj přeložil českým latexem.