jak zkompilovat pouze jeden modul apache?

Petr Klimovic linux2 na pizi.cz
Pátek Březen 8 11:13:51 CET 2002

RR> v  zasade by to tak jit melo - configure --with-apxs=/usr/bin/apxs
RR> (nebo kde to je), je potreba mit nainstalovany balik apache-devel.
RR> Kazdopadne  ale  kouknout  do  dokumentace  k  danemu  modulu (mam
RR> zkusenosti jen s PHP, takze u jinych modulu to muze byt jinak

Me nejde o externi modul. Ja chci zkompilovat standardni modul
dodavany s apache. mod_rewrite. Pri prvni kompilaci jsem ho
nezkompiloval, a ted ho potrebuji, ale nechci znova kompilovat cely
apache.

Nerad tady s tim otravuji. Mate nekdo tip na nejakou ceskou konferenci
o apache?