Vetsi disk nez podporuje deska

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Březen 8 12:33:13 CET 2002

On Fri, Mar 08, 2002 at 12:03:21PM +0100, xmail listy wrote:
> Porizoval jsem si 15GB disk do svého pentia - BIOS umel jen 8GB
> Jediné co jsem musel udelat je to, aby ho BIOS nedetekoval (DISK:NONE)
  Hey, ale jediny problem nastane, pokud je zapotrebi z toho disku bootovat.
Potom budto upgrade BIOSu nebo skutecne disk nastavit jako 8GB a mit malou
particii na zacatku kvuli bootovani, ne kazdy rad bootuje z diskety nebo
maleho disku - to se tyka pripadu, kdy je v takovem pocitadle disk osamocen.
Davat tam kvuli bootovani pomalejsi disk je take blbost.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz