Mozilla Mplayer ???

Pospisil Dominik xpospis2 na aisa.fi.muni.cz
Pátek Březen 8 12:32:48 CET 2002

***********************
*  Pospisil  Dominik  *
* xpospis2 na fi.muni.cz *
***********************

On Thu, 7 Mar 2002, Tokos Mario wrote:

> Chtel jsem se zeptat, zda se da, a jak se da nastavit aby mozilla pustila
> mplayer , kdyz je na www strance video (avi,asf,mpeg)???
> Zkousel jsem nakonfigurovat mine types, ale mozilla se pokousi stale
> prehrat to video cez plugin.
> 					dekuji
>
>                                                               Tokos Mario, MTi

Do Netscapu a tedy i do Mozilly existuje plugin "plugger", je to neco jako
wrapper na jine programy a tyto veci umoznuje. Vim ze funguje napr s mtv,
aviplay, uzrcite bude fungovat i s mplayerem. S tim nemusite nic stahovat,
video bezi primo v okne prohlizece.
Momentalne ho nainstalovany nemam a linky jsem stratil, ale urcite to
nekde najdete...

- Dominik