TVout na karte GeForce2 TI

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Březen 8 13:50:15 CET 2002

Preji krasny den !

Mam graficko kartu NVidia TNT2 Pro / 32 MB. Pod wokny slape pekne, pod linuxem
jeste lip (RH sam nabidnul prijemne rozliseni 1400x1050). Pouzivam binarni ovladace
od NVidie.

Uvazuji o upg na "GeForce2 TI (64MB DDR, AGP, TV out)".

Dotazy :
 - pujde na tutpo kartu nasadit stejny ovladac od NVidie ?
 - bude se chova stejne (tj. umi tytez rozliseni jako jeji predchudkyne) ?
 - je v linuxu dobre podporovana ? A bez problemu ?

A ted to hlavni :
 - jak bude pracovat TVout ? Bude na nem vzdy totez co na "hlavni" obrazovce ?
 - je tato kata dualhead (podle ruznych popisu to vypada ze ne, protoze slovo
"dualhead" jsem v souvislosti s ni nenasel.
 - je mozne na TV vypustit vystup z MPlayeru (nebo neceho podobneho) a zaroven
pracovat na obrazovce ? A bude mit monitor jine rozliseni a frekvenci nez TV ?

Zajimaji me predevsim rakticke zkusenosti s touto kartou (a podobnymi).
V archivu jsem sice nasel par zminek o TVout, ale v drtive vetsine se tykaly karet ATI.

Predem diky za tipy.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s