Spusteni programu v X

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Pátek Březen 8 13:56:19 CET 2002

Jestli jsem to pochopil, tak chcete v Kylixu chytnout vystup nejakeho
konzoloveho
programu.

tedy neco jako: Starting an external application with Kylix
http://community.borland.com/article/0,1410,27500,00.html

Radek.

P.S. Ja jsem neco takoveho delal, proto jsem to tak rychle nasel :)