apache a GET

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Březen 8 18:04:15 CET 2002

On 08/03/2002, Marek Grac wrote:

> 	mam jeden problem s apachom :( svojmu skriptu posielam data
> 	(index.php?nejakedata). problem nastane ak tie 'nejakedata' maju
> 	viac nez 128 znakov. je niekde definovane, ze toto je maximalna
> 	dlzka pre GET, alebo je to rozhodnutie apacha?

Napsano to nikde neni, jedina podminka je, aby server klienta informoval
navratovym kodem o tom, ze nezvladl prilis dlouhy dotaz. Apache zcela
jiste zvladne mnohem delsi query (kdyz prohledate archiv, psal jsem to
sem jednou presne, zjistoval jsem ten udal ze zdrojaku, ale uz si to
nepamatuju).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka