RPM openssh-3.1 od redhatu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Březen 8 22:45:33 CET 2002

On Fri, 8 Mar 2002, Jirka Kosina wrote:

> openssh 3.1p1 a standardnim zpusobem provedl upgrade.
> Vsechno probehlo skvele az na to, ze stare ssh se odstrelilo, ale nove
> nenastartovalo, takze jsem se musel ke stroji vydat fyzicky, a sshd
> spustit manualne.
>
> Toto ma byt castecne varovani pro vas, kteri se na upgrade z redhatem
> vydanych RPMek teprve chystate, a zcasti dotaz jestli se to stalo
> jen mne.

Mne to funguje dobre. Restart se udelal, stare ssh spojeni zustalo a
restartnul se jen hlavni sshd proces. Je fajn ze funguje dobre i v1
takze mi to chodi s teraterm-em.

Jen pripominka pro ty co maji RH6.2 - nasel jsem updatnuta rpmka na
http://rpms.arvin.dk/openssh/rh62/ , funguji a take bez problemu
preplacly verzi 2.0.3 bez ztraty spojeni a s kompatibilitou s TT.