News ticker

Ladislav Strojil Ladislav.Strojil na seznam.cz
Sobota Březen 9 00:10:45 CET 2002

Pavel XPJ Jisl wrote:

> Zdravím,
>
>   dostal jsem se do fáze, ?e ji? nestíhám projí?d?t v?echny mé oblíbné web
> tak jsem se rozhodl, ?e pou?iji "news ticker". Výhodou je, ?e tento formát
> (rss rdf) nabízí v?t?ina zpravodajských server? a bude mi sta?it jen jeden
> program.
>   Ale narazil jsem na problémy. Zkou?el jsem K.R.S.S a TTNews, ale nakonec
> pou?ívám KNewsTicker dockovaný v Kickeru v KDE 2.2.1. Bohu?el, zprávy se
> mi v n?m zobrazí dob?e pouze pro anglické servery, zprávy z ?eských
> server? pouze bez ?eských písmenek.

Tak jsem to kone?n? mohl otestovat (KNewsTicker obsahoval chybu, která
znemo??ovala nastavit vlastní zdroje zpráv. U? je to vyre?eno.)
A záver zní:
V KDE3.0 cca od dne?ní p?lnoci KNewsTicker funguje ú?asn?, ?e?tinu zobrazuje
bez problém?, zrovna mi tady dole projí?dí ?.
Tak?e mohu v?ele doporu?it.

S pozdravem,
Lá?a

--