Linux expo?

PERPETUM info na perpetum.cz
Sobota Březen 9 12:00:03 CET 2002

> tudíž víte, co bylo špatné? A jak by to tedy mělo vypadat? Znamená to,
> že tento rok obětujete svůj čas a organizátorům pomůžete? Nebo se
> jedná pouze o "trapárnu" z Vaší strany?

Zdravim,
netusil jsem ze jste na ten Invex vsichni tak citlivi. Byl jsem na
Invexu v patek (jindy jsem nemohl, mam to do Brna kolem 200 km a casu
take neni nazbyt), a protoze Invex je od pondeli do patku tak jsem cekal
ze tam neco v LinuxHallu uvidim. Az pak jsem zjistil ze nekdo mel
vylozene genialni napad ze ta hala NEBUDE fungovat po vsechny dny
veletrhu. A stojim si za tim ze to byl velice trapny zpusob toho, jak
prezentovat principy a moznosti Linuxu co nejvice lidem.

A jak myslite jako ze jim s tim mam pomoci? To je jako ze kdyz se chci
rozhodnout jestli mam koupit pevnou linku od Alliatelu nebo Tiscali tak
jim mam take nejdrive pomoci s jejich prezentaci a az pak se tam jit
kouknout a rozhodnout se? To je prece blbost.

Jsem zacatecnik v Linuxu, marne cekal jsem ze se na Invexu o nem neco
dozvim. Pokud jsem se nekoho dotknul tim, ze jsem si dovolit pochybovat
o urovni te prezentace, tak ... je mi to vlastne jedno.

    Petr