Záhadná kompilace...

Reset reset na reset.cz
Sobota Březen 9 20:51:47 CET 2002

Hacx wrote:
> Dobrý den mám RH7.1 kernel 2.4.3-12

Verze kernelu je tady dost irelevantni. Spis by to chtelo vedet verzi
gcc, libc, ...

> Když jsem kompiloval jeden program (konkrétně ltmodem-x.x) tak se kompilace
> nepovedla kvuli chybam ve zdrojáku,tak jsem zformatoval HDD a naistaloval jsem
> Linux znova,a pokusil se o kompilaci znova, a kupodivu

Hehe, to je dost radikalni zpusob :-) Kdybych preinstalovaval linux
pokazdy, kdyz se mi nepovede neco prekompilovat, tak bych skoro nedelal
nic jinyho :-)

Ale vazne: co chces slyset? Kdyz nam nereknes, jake chyby to hlasilo,
ani jaky system sis ted nainstaloval, tak bychom museli hadat z
kristalove koule, abychom ti dali nejakou rozumnou radu.

> jsem to zkompiloval bez jediné chyby, a to jsem kompiloval naprosto ten samý
> zdorják,jak je to možné?

Nejde jenom o zdrojak. Jde o cele prostredi, pouzite knihovny,
prekladace, ...
A jestli chces slyset "Ano, mozne to je", tak potom rikam: Ano, mozne to
je.

Pokud ti tahle odpovede nepripada moc smysluplna, tak vez, ze tvoje
otazka nebyla o nic lepsi.

> Hacx

Reset