Sériový port přes USB nebo PCMCIA

Hanus Adler had+dated+1016019544.c0870c na integralis.cz
Neděle Březen 10 12:46:57 CET 2002

On 07 Mar 2002 15:09:25 +0100, Jan Buchal <buchal na brailcom.org> wrote:
>Notebook nemá sériový port. Pouze USB nebo PCMCIA. Je však třeba připojit
>zařízení, které komunikuje pouze sériově nebo paralelně.
>

>1. Existují nějaké "měniče", které se zapojí na USB a poskytují sériové
>   rozhraní.

dobrý den,

dejte si pozor na některé převodníky, já mám keyspan 19 a zjistil jsem,
že je max. do rychlosti 56K, chcete-li to použít např. na ISDN (až
2x64K), musíte mít 19w a ten u nás prý nikdo neprodává.

S pozdravem

Hanuš Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."