vyreseno: Re: speak freely konferencing server?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Březen 10 20:43:37 CET 2002

On Fri, Mar 08, 2002 at 08:47:50PM +0100, Petr Vanek wrote:
> dobry den,
>
> zkousim pouzivat voice over ip program speak freely, vypada to velmi
> pekne, jen si ted rikam, ze mozna existuji nejake verejne konferencni
> servery, kde by si clovek mohl pokecat, ale nejak neumim zadny
> najit...;(
> nechcete se nekdo podelit o URL?

odpovim si sam ;)

lwl.fourmilab.to
lwl.fourmilab.ch

jset jsem nasel jeden, ale uz tu adresu zase nevim ;))

pouziti, kdo je na serveru online:

sflwl -Hlwl.fourmilab.to *
sflwl -Hlwl.fourmilab.ch *

> btw. speak freely: www.speakfreely.org, klienti unix, win, protokoly
> speakfreely, rtp, vat, komprese gsm, lpc.., encryption idea, des, pgp...

hmm, xspeakfree pro unix neumi predat informaci o prepnuti modu (talk,
listen) druhe strane, prestoze verze pro windows to umi...skoda, je diky
tomu znacne nepohodlny, ne jako treba gphone, kdy se kliknuti na jedne
strane projevi i na strane druhe...nebo jsem se spatne dival?...

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487