Opet dotaz na vyber zakladni desky

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 11 02:33:17 CET 2002

Dobry den.

Poctive jsem procetl archiv, ale moc moudry z toho nejsem a navic hodne
informaci uz asi zastaralo, tak si dovoluji zeptat se znovu.

Hledam vhodnou zakladni desku pro Athlon XP (cca 1500+) a 266 DDRAM.
Pozadavky jsou: funkcnost a stabilita pod linuxem (kernel 2.4), USB,
AGP4x, PCI (ISA nepotrebuji). Zbytecnosti jako integrovanou zvukovou ci
sitovou kartu taky mit nemusim, ale neni to absolutni kriterium, kdyz to
pujde vypnout ...

Libil by se mi chipset KT266A, ale pry s nim jsou nejake problemy. Take
nevim, jakou vybrat desku - ABIT, ASUS, MicroStar, Soltec, ... ?

Jde mi hlavne o zkusenosti. Jedna se o desktop s pozadavkem na slusnou
stabilitu a vykon.

-- Honza Houstek