NAT a mailserver

Petr Klimovic linux2 na pizi.cz
Pondělí Březen 11 10:12:50 CET 2002

TZJ> # telnet
TZJ> SMTP Server Ready (192.168.254.5)

TZJ> Pokud  otevru  telnetem  provider:25  zvenci  (treba z dial-upu),
TZJ> dostanu se na muj mailserver, ale pokud udelam udelam provider:25
TZJ> zevnitr,  nedostanu  se nikam. pokud udelam ja_sam:25, je to zase
TZJ> ok.

Jo taaaak. Takze provider vam na tom WinRoute dela portforwarding.
Cokoliv prijde zvenci na port 25 je presmerovano na vas port 25.
Jenomze to neni nastaveno pro pakety prichazejici z vasi site, ale jen
pro paketz zvenci. Pozadejte providera aby nastavil totez pravidlo i
pro pakety z vasi site. Nebo si to nastavte primo na tom vasem stroji.
Aby odchozi pakety na port 25 toho winroute presmeroval na port 25
toho vaseho stroje.