Videa Microsoft

Petr Cahyna caha na i.cz
Pondělí Březen 11 10:23:15 CET 2002

Stanislav Meduna wrote:
> On Fri, 8 Mar 2002 11:00:27 +0000 (UTC), Martin  MegaSoft  Mokry wrote:
>
> : Hej, su to prave, oficialne videa z Mrkvo$rotu.
>
> A vysledkom je, ze sa o nich zivo diskutuje v konferenciach o Linuxe
> a koho by normalne ani len nenapadlo sa na nejaku MS reklamu pozerat,
nojo, ale v jakem duchu ? Ja jsem to vymejvani mozku (bez meho komentare
:-))
pustil i lidem, kteri nemaji vubec nic spolecneho s pocitaci a nejsou tudiz
ovlivnitelni (je jim sumafuk jak m$, tak i linux) - zajimal me jejich
nazor ;-).
A neverili vlastnim ocim, jak se muze dobrovolne a navic svepomoci
nejaka firma takhle shodit ;-D - 'vlozky always hadr' ;-))).

> Kruci, nevidite, ze MS dosiahol presne to, co chcel?

opravdu? tak proc to oni tak rychle stahli ;-)

					caha

--
=====  |**  ___  ____     =============== | V Olsinach 75,Prague 10