Internet share pres ISDN - jake hardware?

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pondělí Březen 11 11:33:44 CET 2002

Bretislav Duda wrote:

> Dobry den,
> chtel bych se zeptat zda nekdo nevite o nejake krabce, ktera ma ISDN vstup,
> RJ45 LAN vystup a alespon 2 POST analogove vystupy pro Phone. Pokud by to v
> sobe melo mail, proxy a NAT bylo by to super.
>
> Clovek chce doma pripojit domaci 2 PC na internet pres ISDN, ale nechce tam
> mit stale bezici PC.
>
> Existuje nejake reseni? Na PLANET a FRITZ jsem nic nenasel.

Temto zarizenim se rika "ISDN Router"
Vetsinou to ma 1x ISDN vstup, 1-4x ethernet RJ45 10BaseT,
2x analog phone line, DHCP server (max 255 ip adres), NAT,
alternativne i prinserver a dial-in.
Konfigurace byva pres browser.
Vyrabi to Cisco, 3com, Asuscom, tusim, ze i Zyxel a dalsi.

Roman DAVID