Apache a export adresare

Roman Julius rjulius na seznam.cz
Pondělí Březen 11 15:16:16 CET 2002

Přeji hezký den a mám jeden dotaz:

Mám Apache 1.3. Hlavní adresář serveru je /var/www/
Potřebuji umožnit přístup ještě do dalšího adresáře, který je
ve /var/xxxx. V tomto adresáři jsou obrázky a CGI skripty
(index.cgi). Potřebuji aby skripty šly spouštět a byly přístupné
i obrázky, které jsou zobrazovány z html kódu vygenerovaného
skriptem.
Zkoušel jsem  ScriptAlias xxxxx/ ....
pak funguje spuštění skriptu, ale nezobrazují se obrázky, Apache
má snahu je spouštět.

Zkoušel jsem také Alias xxxx/       Options ExecCGI
ale místo, aby se skript spustil, má snahu se stáhnout.
Už nevím co s tím. Představoval jsem si, že dám URL  server/xxxx/
a spustí se automaticky skript index.cgi, ale i to index.cgi musím
napsat.

Můžete mi někdo poradit?  Díky za váš čas a jsem s pozdravem

R. Julius

Volny prodej zbyvajicich vstupenek na koncerty Prazskeho jara od 18. brezna
na obvyklych mistech, vice informaci na http://www.festival.cz.