URGENTNI: cslatex, detaily potrebne pro korektni RPM balik v distribuci MDK

Kamil Toman ktoman na email.cz
Pondělí Březen 11 15:15:07 CET 2002

Zdravim!

	Pred casem jsem tady nakousl otazku chybejiciho baliku cstexu a cslatexu
primo v MDK 8.2. Po mensi smrsti emailu a vyjasnovani licenci na to ci
ono snad nakonec prece jen podpora (snad) bude in-the-box.

	Bohuzel nejsem schopny odpovedet na nasledujici dotaz maintainera odledne
cslatexu:

----
I'll see if these afternoon I have time to package them. BTW,
I could understand for cstex (csplain), but why for latex it
needs a special format file? Doesn't work babel for
for czech as for many other languages?

\usepackage[czech]{babel}

In that case for latex I have just to enable czech in default language.dat,
and that could be done in main package.
----

Please, hodte po me nekdo vysvetlenim ;), specha to (deep freeze
distribuce).

Diky,
Kamil Toman