Obcasne tuhnutie KDE aplikacii

richter richter na bgs.sk
Pondělí Březen 11 16:26:27 CET 2002

Zdravim...

Pouzivam Debinan Sid (tj. unstable). V poslednej dobe mi uz prakticky vsetko, co
pouzivam, beha fajn, okrem aplikacii KDE. Ad jedna mi akakolvek KDE aplikacia
obcas sposobuje dost caste zatuhavanie mysi, kedy odtuhavanie riesim
alt-tabulatorovanim tam a spat do aplikacie. Ad dve - KSpread mi obcas pri
pomerne nenarocnej tabulke (par spojenych buniek, par sum) zavse (pri savovani
vzdy) nahodil maximalnu zataz na procesor na dobu minuty az dvoch. Potom sa s
tym zase dalo chvilu robit.

Nemam spustene KDE prostredie, ale kolega, ktory spusta KDE je na tom rovnako.
Ja osobne pouzivam KDE aplikacie z cisteho icewm.

Za akykolvek hint dakujem...

Virgo