PGP program ovládaný xwindowsky a zabezpečení dat

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Březen 11 17:56:20 CET 2002

Ahoj,
existuje nějaký linux program, který by nahrazoval grafické PGP 7.0.3
(http://www.pgp.cz) pod Windows ? ... jako na emaily a dokumenty

Co byste mi ještě doporučily za programy typu "PGPdisk" - silné kryptování
HDD, zamykáte a odmykáte použítím hotkeys, automatické zamykání po nastavené
době; nebo programy na šifrování vlastních hesel, pošty a souborů na disku.

Jde mi 1) o "neprolomitelnost" - aspoň tak dobrý jako PGP; 2) abych při
havárii toho programu nebo systému nepřišel o žádná data a kryptovaná data
šla nadéle rozšifrovávat a používat !!! {když se zničí HDD, to je jasné} 3)
user friendly program; 4) rychlost. Když bude program schopný, spokojil bych
se hold i s příkazovou řádkou.

Děkuji mockrát, Petr Novák