ZKUSENOST: Flash USB Handy Drive Apacer pod Linuxem

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pondělí Březen 11 20:18:02 CET 2002

On Mon, 11 Mar 2002 08:04:36 +0000 (UTC), David Jez wrote:

:   Jasne, HandyDrive je opravdu bez problemu, ale pro pristi generace
: pripominam abclinuxu.cz ktere je tu prave pro podobne navody. V konferenci
: je to za prve utopene a za druhe je tu takovy provoz, ze bylo dost zapotrebi
: mu odlehcit.

No toto by som povazoval za vcelku uzitocnu informaciu; ze pristane
v archive, kam sa ludia pozeraju najprv, je tiez fajn a co sa tyka
odlahcenia, napada ma vcelku dost inych threadov :-)

Zdravi
--
                                    Stano