quota na ext3

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Úterý Březen 12 10:36:39 CET 2002

Zdravim, muze me nekdo nasmerovat s nasledujicim problemem:

mam nastaven fs ext 3 a chci pouzivat quotu pro uzivatele
vytvoril jsem aquota.user, opravil fstab, udelal quotacheck a quotaon -a (-uvga).
Vse se zda OK, quoty si mohu nastavit jak potrebuji, ale "omezeny" uzivatel si stejne zabere, kolik chce

Priklad:
uzivatel ma nastavenu quotu na cca 500 blocku
prikaz quota mu to ukaze, pak si zkopiruje nejake velke (cca X MB) souboru
a quota ukazuje porad ten samy pocet zabranych blocku.

Opravi se to az kdyz jsem s single modu zadal quotacheck.

Jak to donutit aby to pracovalo on-line ?

pouzivam Quotu z CD SuSE 7.2, podporu v jadre mam zakompilovany (2.4.18)

Diky za pomoc, Jaris

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.