Hospoda

David Tok ddt na coolnet.cz
Úterý Březen 12 10:39:59 CET 2002

On Tue, 12 Mar 2002, Mirek Novak wrote:

:At 08:09 12.3.2002 +0100, you wrote:
:Open Source i kdyz ne Free tady uz bylo - pivovar Holba prodaval v plastove
:krabici komponenty i s navodem... Ja sam jsem si z toho "zkompiloval"
:velice dobrou (podle ucinnosti)  prinejmensim 18`. V hospode s
:minipivovarem jsem se dal do reci s mistnim sladkem (tusim ze to bylo v
:Pruhonicich)  a ten mi poradil zajit si vyzkumneho ustavu poravinarskeho -
:nebo tak neco v Praze, tam pry jdou komponenty koupit...
:

BTW, nebude nejlepší pro opensource konzumovani svařák ?! Tam je jasné co
do teho hážete, ale dobře skompilovat to hned tak negdo neumí.

Je mě jasné, že asi všechny tato diskuze nadjiné zajímá, ale neprihlasí se
někdo, kdo si nechá všechny tyto příspěvky posílat na sebe, pak vezme
mapu, udělá vážený průměr, tam zabodne, vybere nejbližší osadu, zavolá do
tamní hospůdky a objedná na sobotu 10.000 míst k sezení, pokud možno u
baru.... prosím, ne každý je pivař a ne každý tuto duchaplnou debatu
ocení. (ja jo, ale...) díky...

-- david tok