Externi numericka klavesnice - zapinani NumLocku

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Březen 12 10:42:11 CET 2002

On 11/03/2002, Pavel Janík wrote:

>    > pridani druhe klavesnice do XF86Config s volbou SendCoreEvents,
>    > podobne jako u mysi? Nejak mi ale chybi neco, cim urcit, ktera
>    > klavesnice je ktera (jako to jde u mysi pomoci Device).
>
> u klávesnice to nejde (za předpokladu že jsou obě dvě připojeny přes
> ps/2).

Nejsou, jedna je USB (ta numericka) a druha vestavena v notebooku (ta
bude nejspis vnitrne pres PS/2 realizovana, podobne jako touchpad).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka