mirne OT: MS IE :-(

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Březen 12 10:16:05 CET 2002

| Odesílatel: Janecek Vladislav <vladislav.janecek na cpress.cz>
| Resili jste nekdo problem behu IE4 pod linuxem? Vmware jsem zavrhnul,
| protoze je dost pomaly. Lze to rozbehat pod Wine? Nebo exituje nejaky
jiny
| zpusob? Diky moc za kazdou radu ci napad.

MSIE4 existuje pro Solaris. Ale jen jako binárky a nevím jestli jsou pro
i386.

MSIE se pod wine dá provozovat jedině v případě, že adresář wine s
wine-windows obsahuje ne wine-windows, ale opravdické Winy.

Zdraví

		Jaroslav Lukesh
www.k-net.cz  Multimedia, Networking, Communications, terminals, NC, R+D
Licence Windows XP pro: souhlasíte s tím, že Microsoft může kdykoliv
zkontrolovat vaše programy a libovolně "upgradovat" komponenty systému!
           www.infoworld.com/articles/op/xml/02/02/11/020211opfoster.xml