OT: Re: Hospoda

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Úterý Březen 12 11:17:37 CET 2002

A nebo udelat putovni akci na kolech, becku zaprahnout za toho, kdo
vymyslel tu akci, stavit se tamhle, onde, treba i uplne jinde :-)

Mno, a nebo semhle a tamhle udelat prednasky, neco podobneho delaji i
astronomove, jmenuje se to Ebicykl (www.ebicykl.cz) a jezdi to i Dr.
Grygar (paklize nekterym z Vas to jmeno neco rika).

Vasek

--
Vaclav Peroutka
IC Design Engineer