Hospoda

pavel hampl hampl na gncz.cz
Úterý Březen 12 12:18:52 CET 2002

Mirek Novak wrote:

> At 08:09 12.3.2002 +0100, you wrote:
> Open Source i kdyz ne Free tady uz bylo - pivovar Holba prodaval v plastove
> krabici komponenty i s navodem... Ja sam jsem si z toho "zkompiloval"
> velice dobrou (podle ucinnosti)  prinejmensim 18`. V hospode s
> minipivovarem jsem se dal do reci s mistnim sladkem (tusim ze to bylo v
> Pruhonicich)  a ten mi poradil zajit si vyzkumneho ustavu poravinarskeho -
> nebo tak neco v Praze, tam pry jdou komponenty koupit...
>
> M.N.

Kdyz jsem byl na vojne, tak jsem slouzil v Praze 10 hned
vedle toho pivovaru, co nedavno vyhorel (ale ja za to
doopravdy nemuzu). A kolega chemik se tam seznamil s lidma a
chodil mlsat slad.

mroz
Pavel Hampl		email: hampl na gncz.cz
GN Resources CZ		http://www.gncz.cz
Ve Smeckach 20		tel: +420-2-96337821 <<NEW!
11000 Praha 1, CZ