Tisk z Javy v Linuxu

Hynek Rehor rehor na students.zcu.cz
Úterý Březen 12 13:32:39 CET 2002

Zdravim,

Uz jsem se zkousel ptat na Javovske konferenci, bohuzel vask bez odezvy,
tak to zkusim zde ;-) :

mate nekdo zkusenosti s tiskem v Jave 1.4.0 pod Linuxem?
Podarilo se mi prevest Graphics objekt do PostScriptu a nyni bych ho
potreboval vytisknout na tiskarnu. At delam, co delam, vzdy mi metoda
PrintServiceLookup.lookupPrintServices(flavor,aset) vraci prazdne pole.
Jak je vlastne tato metoda implementovana na Linuxu, snazi se to aspon
zjistit lokalniho lpd demona? Nebo toto vubec na Linuxu nefunguje? A jak
je to vlastne s podporou IPP v Jave? Pokud nainstaluji CUPS, ktery
podporuje IPP, najde Java tiskarny nakonfigurovane v CUPSu ?
Snazil jsem se odpovedi na tyto otazky nalezt vsude mozne, lec bez
uspechu.

Hynek