KOffice

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Úterý Březen 12 15:50:26 CET 2002

linux na linux.cz napsal:

<kraceno>

> Mam na mysli verzi 1.1.1. O tom ze je prepracovany a bez problemu jsem
> slysel uz od vice lidi, ale u me se to neprojevilo:o). Tak ja uz nevim,
> v cem po Linuxem pracovat s formatovanim textu:o(.

Zkuste treba TeXmacs. Pres pocatecny odpor (napr.kvuli rychlosti, ktera je ale u stratovani mensi nez u staroffice) je to opravdu vynikajici textovy EDITOR. Je v cestine, umi cesky, umi pracovat s ispell, ma perfektni prace se stylama.
Je to sice narocne na misto na disku (musi se nainstalovat tex (tetex,latex,cs fonty,...)) ale opravdu to za to stoji.

Milan

-----
www.redbox.cz - všechno co potřebujete