Zvuk a ECS K7S5A nefunguje

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Úterý Březen 12 16:08:51 CET 2002

Tak jse si s tím lámal hlavu zase několik hodin, ale bezvýsledně.
Zdá se mi, že mi nefunguje nebo chybí nějaký soubor "snd_ctl_open" ?
Nefunguje mi asi "alsactl", nevím, jak to vyzkoušet.
Dále mi to hlásí, že mi chybí "/etc/asound.conf" a že mám unmutovat
zvukovku, jenže nevím jak. Zkoušel jsem toto (nebo zadávám blbé příkazy):

zkoušel jsem "alsamixer"
zkoušel jsem "alsamixer -c 0"
zkoušel jsem "amixer"
zkoušel jsem "amixer -c 0"
zkoušel jsem "alsamixer -c 0 - D 0"
zkoušel jsem "alsamixer -c 0 - D amixer"

logy, zachycené hlášky a nastavení modules.conf dávám opět do přílohy
"Nefacha.zip"

Jak je prosím přesný příkaz na to unmutování těch kanálů, aby to začalo hrát
?
Ale asi je něco divného u toho modprope, v lsmod mají všechny zvukové moduly
Used "0" - nebo je to tak správně ?

A ještě jsem se chtěl zeptat, jak se zbavím toho ve "logs1/warn":
Mar 12 15:00:57 linux kernel: ip_conntrack (2047 buckets, 16376 max) ... co
znamená tato hláška ???
Mar 12 15:00:57 linux kernel: usb.c: USB device 2 (vend/prod 0x57c/0x2800)
is not claimed by any active driver. ... a toto bych chtěl vyřešit tak, aby
se mi modul "fxusb" zaváděl při startu jádra (počítače). Co musím doplnit do
modules.conf, aby se ten modul automaticky zaváděl nebo se to dělá jinak ?
Já jsem tam zkoušel přidat řádku "install fxusb", ale to nepomohlo.

Děkuji, Petr Novák

PS: Myslíte si, že je to způsobené chybou v nastavení nebo při kompilaci a
instalaci ? Ale dival jsem se do zachycených makefilů, ale errory tam
nebyly. Jen nějaké nothing to be done for this command and leaving the
directory, ale to podle mě je normální nebo ne ?

On Mon, Mar 11, 2002 at 11:03:46PM +0100, n_petr na seznam.cz wrote:
> Tak jsem horko těľko skompiloval a snad i úspěąně nainstaloval:
>
> alsa-driver-0.9.0beta12.tar.bz2
> alsa-lib-0.9.0beta12.tar.bz2
> alsa-oss-0.9.0beta11.tar.bz2
> alsa-tools-0.9.0beta12.tar.bz2
> alsa-utils-0.9.0beta12.tar.bz2
>
> Jenľe mi zvuk prostě nechodí. Hned při startu jádra to napíąe, modul
failed.
vim /etc/modules.conf
---------------
# ALSA portion
alias char-major-116 snd
# OSS/Free portion
alias char-major-14 soundcore
# ALSA portion
alias snd-card-0 snd-intel8x0
# OSS/Free portion
alias sound-slot-0 snd-card-0
# OSS/Free portion - card #1
alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
alias sound-service-0-8 snd-seq-oss
alias sound-service-0-12 snd-pcm-oss
post-install sound-slot-0 /usr/sbin/alsactl restore 0
post-install sound-service-0-0 /usr/sbin/alsactl restore 0
pre-remove sound-slot-0 /usr/sbin/alsactl store 0
---------------
depmod -a
modprobe sound-slot-0

alsamixer # odmutuj kanaly

hotovo.

BTW ten bug co som spominal ze mi robil oopsy v beta10 je v beta12 uz
fixnuty.

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103,
+436505122023

--
            It is easier to fix Unix than to live with NT.